torsdag 27 november 2008

Det är kul med bilder


Det är kul att experimentera lite med bilder. Den här gjorde jag förra året på Sikta. Det är hon - alla tre. En bild fylld av action tycker jag.

I morgon ska jag åka till Danmark och döma Bassets. Kommer hela fyra stycken Artesiener. Jättekul - det är inte ofta så många kommer. Danmark har egentligen bara en uppfödare. Men går ni in på mina favoritbokmärken så hittar ni en hel del kennlar i Frankrike och Holland. För när tar någon in en ny import???? Vi behöver en hel del för att bredda aveln. Det är för en del uppfödare alltför liten avelsbas i Sverige och det tycker jag vi ska tänka på. Jag återkommer i nästa vecka. Det blir jul snart så vi åker till Tyskland i samma veva. Fick sitta ca två timmar i telefon innan jag äntligen fick en övernattningsplats. Tyvärr var det så att damen skulle på lördagsbal - men hon lämnar nyckeln under ett par tidningar. Är hon svensk månne? Rapport från resen kommer

Inga kommentarer: