onsdag 31 mars 2010

Nu är det Blåkulla-dagar igen.Glad Påsk på er alla!


Konstiga SMS man får under dessa dagar eller vad säger ni om dessa?:
SMS 1.

"Ja, då är man på väg igen. Baken full av stickor! Glömde polera kvasten o inte hitta ja kattfan heller. Så jag tog grannens, den är röd, så nu får de andra kärringarna nåt att skratta åt. Jag har i alla fall en espressomaskin med mig man är väl modern. Vi syns på Blåkulla"

Visade detta SMS för min arbetskamrat som då berättade att hon var tvungen att byta avgasrör på sin kvast för den läckte!! Sickna arbetskamrater.

Knappt hemkommen fick jag ett nytt sms som lyder:

SMS 2:
"Äggstra, äggstra!
Hörde på radion att polisen hittat en påskkärring med avbruten kvast, kaffebruna tänder och extrema hängbröst irrandes på motorvägen. Sänd ett sms så jag vet att du är okey. Hälsningar en bekymrad vän"

Mina kamrater kommer inte och hälsar på mig under påsken, de tror väl att jag är på Blåkulla!

Inga kommentarer: