onsdag 10 december 2008

Fotografering

Jag har inte någon speciellt bra kamera (kanske) dvs en kamera med jätteobjektiv m m. Men ibland lyckas man ju trots att man inte har de dyraste sakerna. Jag älskar digitalkameror - för då kan man bara slänga dåliga bilder och ta kort utan att förbereda så mycket. Den utvecklingen är jag mycket tacksam för - så nu tänker jag dela med mig av några otroligt bra kort(skryt?) Den första bilden är på Mysans morrhår och trampdyna. Hon ligger på farstubron med magen i vädret och det blev detta kort. Sedan är det det där med att fotografera hundar i action! Det är inte lätt att få till det. Men ibland händer något och denna bild av Valla är jag mycket stolt över! Jag har en bild till som jag ska skanna in - den är från den gamla goda tiden och är ett foto av Floche, vår fantastiska stamtik. Den får ni se senare.

Här är bilden av Valla. Om ni klickar på bilderna så blir de större!

Inga kommentarer: